Sobota z Gryfem

Pomimo zapełnionej po brzegi soboty pracą licencjacką postanowiłam znaleźć czas, by wybrać się na rewanżowy mecz Gryfa z Warszawą, który odbywał się akurat w moim mieście. Pierwszy mecz, który odbył się na warszawskim Ursynowie - Gryf Goleniów przegrał z rywalem, więc grając tydzień później na własnym boisku, przy własnej publiczności mieliśmy szansę na rewanż. Niestety, w drugim meczu również przegraliśmy. Gryf Goleniów zdobył 59 punktów, natomiast KK Warszawa zdobyła ich już 76. Rozkład punktów w poszczególnych partiach wyglądał następująco: 13:12 / 12:16 / 21:27 / 13:21. Moim skromnym – niesportowym - zdaniem goleniowska publiczność starała się dobrze kibicować swoim reprezentantom, próbując zdezorientować gości, gdy Ci akurat chcieli trafiać do kosza – goście jednak celnie trafili do kosza w takich momentach. Cała gra toczyła się bardzo szybko, co mnie się osobiście podobało. Druga przegrana z warszawskim klubem zamknęła nam niezwykle udany sezon. 























































Komentarze

  1. O kurczę! Świetne ujęcia akcji! :) Szkoda, że przegrali, nie dużo brakowało do wygranej. Życzymy sukcesów! Grajcie dalej chłopaki <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie spędziłaś czas. Ja nie za często mam okazję chodzić na takie mecze bo nie jestem fanką koszykówki.
    Pozdrawiam
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na meczu koszykówki, ale wydaje mi się, że jest to fajne przeżycie!
    Super fotorelacja :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za meczami :) ale zazdroszczę ludziom pasji i tego że sprawia im to frajdę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, ja jedynie ze sportu lubię siłownie i fitness.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką sportu, ale fajnie się czyta Twój post!
    Świetne zdjęcia- wprost idealne ujęcia!
    Czekam na więcej fotorelacji z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa relacja z meczu. Ja na takowym nigdy raczej nie byłam lub zwyczajnie nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś bardzo ładne zdjęcia, bardzo mi się podobają szczególnie te z makrem :). Zawsze lubiłam oglądać jak faceci grają, nie ważne czy piłka nożna, czy koszykówka :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa relacja i przepiękne zdjęcia :)
    Kiedyś mega interesowałam się koszykówka nawet grałam w lidze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już teraz chyba wiem, dlaczego wolisz bardziej sportowe zestawienia :) przeglądam wiele blogów, ale na taki jeszcze nie trafiłam! Baaardzo aktywnie tutaj u Ciebie! Podoba mi się, że dziewczyna, a nie chłopak, pisze o sporcie!
    W ogóle jakie świetne zdjęcia! Mega mi się podobają, fajne momenty uchwycone!
    Pozdrawiam Cię cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam na takim meczu, ale myślę że miło spędziłaś tam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeju, ileż zdjęć! Jesteś naprawdę utalentowana, ja zazwyczaj wymiękam po 2 dobrych ujęciach. :)

    Sama nie znam ani jednej drużyny koszykarskiej, więc sam mecz pozostawie bez komentarza, bo po prostu się nie znam XD

    Pozdrowienia,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Profesjonalne zdjęcia, jakie emocje na twarzach zawodników :) Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna foto-relacja:) Mój nauczyciel zawsze mawiał, że "Dopingująca publiczność jest jak kolejny zawonik na boisku" I coś w tym jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i świetny wpis! Lubię takie nietypowe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetne zdjęcia! Bez żadnej obawy mogłyby być publikowane w gazecie!
    Nigdy na takim meczu nie byłam, ale kiedyś trochę sama grałam, aczkolwiek ta gra nie przypadła mi do gustu, ponieważ serduchem zawładnęła piłka ręczna :P
    Buziaki, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post i świetnie zrobione zdjęcia. ;) jeszcze kiedyś tu wrócę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty