Projekt: Blog. Stawiam na zmiany.



 


W ramach wielkanocnego świętowania ja zajęłam się swoim blogiem. Wcześniej jego szablon był dosyć oklepany, niewiele się działo, jednak wpisy były na pierwszym miejscu. Standardowo każdy z wspomnianych wpisów zawierał przypisaną szablonowi odpowiednią wysokość i szerokość. Po bokach trochę się więcej działo, a może mniej? Lewa strona stanowiła zwykłą czarną kolumnę, w której oprócz mojego nagłówka „co nowego u Marty?” nie działo się nic. Był to jednak punkt od razu rzucający się w oczy i to mi odpowiadało – taka „zapchajdziura” na kilka wpisów. Prawa strona pokazywała jakże ważnych obserwatorów mojego bloga, jego archiwum oraz najpopularniejsze posty. Co z tego, jeśli postów miałam tyle, że każdy mógł być najpopularniejszy chociażby przez chwilę.

Zamiast świątecznego objadania się przy rodzinnym stole, słuchania mało-śmiesznych żartów mojej siostry lub opowiadań rodzinnych – co to ich ostatnio spotkało, ja postanowiłam pobawić się szablonami. Wypróbowałam całą stertę dostępnych szablonów na bloggerze, posprawdzałam strony, z których można pobrać darmowe szablony – każdy z nich był piękny i miał coś w sobie, jednak na mój jakże rozpoczynający raczkować blog były ze zbyt rozszerzonymi opcjami. Na początek nie potrzebuję opcji stron na blogu, nigdy nie wiedziałam jak mam potem tam dodawać posty, a jak już dodawałam, to dodawał mi się jeden na całą objętość strony. Oczywiście, można było potem edytować ten wpis ale nie było to tym samym co publikowanie różnych postów, nie było również możliwości komentowania tam poszczególnych postów, bo przecież był jeden.

PORA NA ZMIANY. Jako rodowita goleniowianka jestem przywiązana do swojej lokalności, można to zaobserwować na wiele sposobów – najbardziej widocznym tu na blogu jest chodzenie na mecze lokalnych drużyn sportowych, niezależnie od tego czy mówimy o koszykówce, czy o piłce nożnej. Czuję również ogromne przywiązanie do Szczecina, stąd w ramach nowego tła mojego bloga jest zdjęcie Szczecina – widać na nim dokładnie budynek starej, czerwonej poczty czy chociażby szczyt Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego.


Moje początki ze zmianami skupiały się na szukaniu, pytaniu „wujka Google” o wiele funkcji, w tym o kody CSS, ponieważ uważam, że te są standardowo najłatwiejsze do zmiany i przystosowania wedle własnych potrzeb. Ja się ich naszukałam dość długo i mimo iż na wielu blogach, i stronach były wypisywane, to jednak nie zostały zebrane w jeden przeznaczony do tego post. A Ty, drogi czytelniku-blogerze jak urządziłeś swoje własne „internetowe mieszkanie”?


18 komentarzy:

  1. Ja planuję duże zmiany, tylko czekam nadal na świeży wygląd bloga. Moim zdaniem to najważniejsza rzecz, która musi wyglądać po prostu dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, jestem Theresa Williams Przez wiele lat rozmawiała z Andersonem, zerwał ze mną, zrobiłam wszystko, aby przywrócić go z powrotem, ale wszystko było na próżno, chciałem go tak bardzo ze względu na miłość, Błagałem go o wszystkim, obiecałem, ale odmówił. Wyjaśniłem mój problem przyjacielowi, a ona zaproponowała, że ​​powinienem raczej skontaktować się z czarownikiem, który mógłby mi pomóc rzucać zaklęcie, aby go przywrócić, ale jestem typem, który nigdy nie wierzył w zaklęcie, nie miałem wyboru niż spróbować, ja Wysłał pocztą krążownik zaklęcia i powiedział mi, że nie ma problemu, że wszystko będzie dobrze przed trzema dniami, że moja dawna wróci do mnie przed trzema dniami, rzucał zaklęcie i zaskoczył go drugi dzień, to było około godziny 16:00. Moja ex wołała mnie, byłem tak zdziwiony, odrzuciłam wezwanie i wszystko, co powiedział, to było takie, że tak bardzo żałował za wszystko, co się stało, że chciał, abym mu wrócił, że tak bardzo mnie kocha. Byłem tak szczęśliwy i poszedłem do niego, że tak zaczęliśmy żyć razem szczęśliwie. Od tego czasu obiecałem, że ktokolwiek, kogo znam, ma problem z relacją, pomogłabym takiej osobie, powołując się na jedynego prawdziwego i potężnego czarodzieja, który pomógł mi z moim własnym problemem. E-mail: drogunduspellcaster@gmail.com możesz go zadzwonić, jeśli potrzebujesz jego pomocy w relacjach lub innych sprawach.

      1) Love Spells
      2) Zakochane Miłości
      3) Czary rozwodowe
      4) zaklęcia małżeńskie
      5) Zaklęcie wiążące.
      6) Zaklęcia rozbite
      7) Przebij minę Lover
      8.) Chcesz zostać awansowanym w zaklęcia / Lottery
      9) chce zaspokoić swojego kochanka
      Skontaktuj się z wielkim człowiekiem, jeśli masz jakieś problemy z trwałym rozwiązaniem
      Poprzez drogunduspellcaster@gmail.com

      Usuń
  2. Ja nad swoim wyglądem bloga cały czas pracuję i przyznam się, że nadal te wszystkie kody to dla mnie czarna magia haha
    Pozdrawiam cieplutko,
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały design robiłam sama korzystając z bardzo wielu poradników :) Efekt mnie zadowala aczkolwiek cały czas chce być lepsza w tym co robię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także planuje zmianę bloga. Myślę, ze już niedługo zajmę się tym na poważnie. A twój blog wygląda teraz super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zmienię tylko szablon na blogu oraz inaczej będzie wyglądał nagłówek. Mam nadzieję, że wreszcie się za to zabiorę hehe. Pozdrawiam :* http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie nie stawiam na zmianę niczego. Tym zajmuje się moja dziewczyna, bo w te klocki nie jestem zbyt obeznany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że moje okolice Szczecin, Goleniów ;)
    Ostatnio dużo czasu poświęciłam w szablonie dla mojego bloga. Ostatnio się coś zepsuło, ale gdy tylko znajdę czas zaraz to naprawię.
    Miłego wieczorku!
    Jessicajanuszkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zmieniłam szablon bloga z "Rewelacyjnego" na "Ciekawy" (to nazwy szablonów na blogspocie). Jestem bardzo zadowolona i myślę, że zostanę z tym szablonem przez następne 3 lata :)
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ! Zmiany zawsze wychodzą na dobre ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zadowolona z wyglądu mojego bloga. Choć wyobrażałam go sobie inaczej, uważam jednak, że póki ten mi sie podoba, nie ma po co go zmieniać.

    Serdecznie zapraszam do mnie:
    http://xxitisallinmyhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem początkująca i uważam, że mój obecny szablon nie jest zły. Jednak w najbliższym czasie planuję go zmienić. Mi się Twój bardzo podoba. 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój nowy szablon :) lubię takie uporządkowane strony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My niedawno przeszłyśmy rewolucje u nas na blogu :) Zmienił się nagłówek - na bardziej przejrzysty. Z paska bocznego zniknęło wiele zbędnych banerów, a posty są prowadzone staranniej :) Zmiany są dobre! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jakoś nie lubię tego motywu, który obecnie masz - sama niewiem, jakoś mnie drażni. Wszyscy masowo zaczęli go ustawiać, może dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  15. jakiś czas temu także zmieniałam szablon :) Bardzo dobrze jest czasami odświeżyć bloga i wprowadzić zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W życiu każdego blogera przychodzi czas na zmiany. Dla czytelników to też jest dobre. W tym momencie wszystko wygląda tak jak należy. Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie: http://majestatyczniee.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. u nas po większych zmianach przyszedł świąteczny spadek formy, ale powoli wracamy do życia;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.